mandag 20. september 2010

Besøk av Cora

 

Idag hadde vi trening og besøk av Cora. Først gikk vi bort på fotballbanen og trente litt. Der var det to unger som lekte. Syns begge to klarte seg bra til tross for forstyrrelsene.
Gibson var bedre på fri ved fot enn han har vært tidliger. Men når han går fvf med kontakt og jeg klikker så vender han blikket bort mot hånda eller bak der han vet godbitene skal komme. Det ønsker jeg å trene bort på en eller annen måte. Må bare finne ut hvordan jeg på best mulig måte skal få det bort. Tips?

Syns besøket av Cora gikk enda bedre idag. Nå er det ikke mange dagene til hun kommer og skal bo her i 3 uker. Gleder oss :)
Tok noen bilder når Cora var på besøk idag.

                                      DSC_0058
                                                                                                   mmmm…godis

               DSC_0064               
                  

                                        DSC_0070   
                                                      Cora “klapser” til Gibson. Hehe..

DSC_0076DSC_0084

DSC_0097 DSC_0063

                         DSC_0096
                                                                             Søteste Cora

1 kommentar:

  1. Åååå for noen goinger de er. Var ganske så flinke å jobbe i dag, selv med de "skøyerungene" som ga oss gode forstyrrelser. Dere hadde flotte fvf i dag. Var ganske så lenge på Rallyen i dag - og mange flinke, men det ser ikke uoverkommelig ut, bare pugge skilt, så. KJekke folk og flotte hunder. Når det gjelder tips så har jo jeg nevnt det jeg tror vil hjelpe, men kan jo nevne det her og: Doggy-zen - da er jo belønningen et annet sted, og han får ikke vær så god før øye kontakt. Forutsetter at dere lærer inn Doggy-Zen, men det er faktisk ikke så vanskelig :) Da jeg gikk litt med han, hadde jeg begge hendene på ryggen og han visste ikke hvilken han fikk den fra, og han valgte de fleste gangene da å se på meg. Eller du kan klikke ved første øyekontakt, og ikke gi belønningen før han ser på deg igjen. Et siste alternativ er kanskje å kutte klikket -kun belønne, og da kun ved øyekontakt`? Det er nå det jeg ville prøvd ut. Dere er der snart :) Takk for laget i dag - tror alle koste seg på besøk :o

    SvarSlett