fredag 4. desember 2009

Oppdatering

Ja hva har vi gjort siden sist. Ikke så mye. Vi har ikke fått tid å gå på agility på noen uker. Har liksom ikke passet på de tidene som er satt opp. Vi må virkelig få komt oss av gårde neste uke. Gibson har hatt noen rolige dager innimellom og takler det bedre og bedre. Vi har nemlig blitt litt strengere også i det siste. Kommanderer han til å legge seg når han blir rastløs/kjeder seg inne. Han legger seg der vi ber ham legge seg og blir faktisk liggende. Kan høre han er litt misfornøyd til tider da det kommer noen sukk fra ham. Men han legger seg som regel til å sove da han vet at han ikke får forlate senga/liggeplassen sin. Er imponert over hvor fort han fikk dette inn og det er så deilig å slippe å høre på syting innendørs.
Vært noen skikkelig kalde dager den siste uka, kald vind. Brrr.... jeg drømmer om snø, men vil ikke ha den kalde vinden!!
I helga blir en rolig helg for Gibson siden både jeg og Henning kommer til å jobbe. Men når jeg går av vakt på mandag har jeg fri helt til lille julaften. Gjett om jeg gleder meg :-D Slik er det når jeg har jobbet tett en periode og skal jobbe hele jula. Litt kjedelig å jobbe jul men slik er det desverre når man jobber på sykehjem...
Håper vi får tatt en tur i skogen i morgen så han får løpe fra seg litt.

Hadde besøk av vennina mi Linn her en dag i uka. Vi bakte pepperkakehus. Kom god lukt i hus og det luktet jul. Pepperkakehus var jammen vanskeligere å lage enn jeg hadde trodd. Det var vansklig å få det rett. Men det ble nå sjarmerende fordi om det ikke ble så fint :-) Vi nyte den gode lukta av det.
Gibson bare elsker å være med Linn og vil kose med henne så ofte han kan. Ikke rart kansje fordi han får alltid masse godbiter og oppmerksomhet når hun er her :)

Måtte ta med et skrytebilde av kalenderen også. Vi er ikke for gamle til å ha pakkekalender. Jeg og Henning har annen hver dag. Har brodert den selv og ble veldig fornøyd da den endelig ble ferdig. Tok laang tid

Kos med Linn





2 kommentarer:

  1. Så kjekt dere har fått bukt med pipinga på kveldene. Synd dere må jobbe for vi kunne trengt turkamerater, men vi får ta det igjen. Har ikke vært flinke på agilitibanen vi heller - det må bli torsdager for oss - hvis ikke søndager - var det ikke åpent da og - uten instruktører - og hvis det er noen med nøkkel der?

    SvarSlett
  2. gibson så ut som han kosa seg grådig med venninna di! hehe... DET gliset på bildet i midten :)
    når begynte han å bli rastløs/masete på kvelden? nadira er veldig rolig innendørs, enda hun bare er 5 måneder... hun maser aldri og er veldig layed back. jeg merker at hun har overskuddsenergi først når vi kommer ut etter en rolig dag hjemme, for da drar hun mer i båndet enn vanlig :p men inne merker man det ikke, hun er overraskende rolig synes jeg, i forhold til det jeg ble fortalt at rasen var de første årene. men det kan jo hende det blir verre etterhvert. hehe :)

    SvarSlett