tirsdag 29. desember 2009

Jul og romjul

Så var jula over for i år. For første gang på mange år har vi hatt hvit jul og det var såå koselig.

















Se så nydelig med snø utover hele byen

Julaften traff Henning og Gibson Cora og Gerd Marit i skogen på formiddagen. Så fikk han spruget litt fra seg før kvelden. Kvelden tilbringte vi hos foreldrene til Henning. Gibson og Khan byttet litt på å være på gangen, Gibson var der mest men så i grunnen ut til å ha det greit der.
















Jeg gikk på jobb klokka 21.30 så Gibson og Henning overnattet hos foreldrene hans. 1 juledag var vi bare hjemme og slappet av. Jeg var trøtt og skulle jo på jobb igjen så det var like greit. 2 juledag var vi hos foreldrene mine. Mormor, morfar og bror min og kjæresten var der også. En koselig kveld.

Jeg har selvfølgelig prøvd å ta litt bilder fra snøen. Ikke det aller letteste med svart hund og så rart lys ute, men får ta de som de er.



















































Legger ut flere bilder på hjemmesiden etterhvert.
Nå gleder vi oss til i morgen, da drar vi på hyttetur til lindesnes sammen med noen venner. Det blir kjekt, håper og krysser fingre for at det ikke er så mye fyrverkeri der. Dapen står i kontakten og pillene er klar så vi skal vell klare oss gjennom det.
Takk for det gamle alle sammen og et riktig godt nyttår

2 kommentarer:

  1. Kjekke bilder - de koser seg virkelig i snøen, ja. Nå skal vi pakke i bilen så drar vi til fjells i morgen - god tur sørover - så snakkes vi til neste år - takk for i år!

    SvarSlett
  2. Du ser vel på bildene at jeg ikke helt har funnet ut av innstillingene! :-) Tror det må prves ut - og da et mtiv som står stille - problemet er at jeg glemmer det helt til jeg trenger det - og da står vi midt i snøen - votter og all slags - og da går det rett på automat - eller landskap. VI får se nå disse dagene om jeg ikke klarer det :-)

    SvarSlett