søndag 20. september 2009

Masse besøk

På tide med en liten oppdatering.
Torsdag 17 september fyllte Henning året så da hadde vi bursdagsfeiring her hjemme både onsdag og torsdag.

Onsdag var foreldre, søsken og besteforeldre til Henning her. Gibson ble kommandert på plassen sin når det banket på, og han lå å dirret i sengen sin for han ville bort å hilse. Med nystekt lappe som jeg hadde i hånda var det ganske fristende så han klarte holde seg på plassen til han fikk lov å hilse. Så morro det var med besøk av alle de kjente folkene på en gang :-)
Kos med faren til Henning
Torsdag var jeg og Gibson på tur rundt stokkavannet med ei vennine på dagen. En herlig tur. På kvelden kom foreldrene mine og hunden deres Tira på besøk. Foreldrene mine skulle på revy først så Tira kom her et par timer før dem. Gibson skal ha alle tingene sine for seg selv så han passet litt på. Men det gikk fint. Et bilde av dem.
Fredag hadde vi besøk av noen venner og hunden deres Maja. Jeg hadde ryddet vekk alle tingene til Gibson så vi slapp at han skulle passe på alt. Han syns det var kjempekjekt med besøk og de lekte og koste seg masse. Gibson ble trøtt etter en stund og ville hvile seg, noe Maja ikke synes var nødvendig:) Så hun fortsatte å mase om lek, Gibson hadde lang tolmodighet men etter en time ga han beskjed til henne at nå ville han ha fred. Da tok hun hintet.
Lørdag hadde vi en liten luftetur på Harfsfjord, her måtte jeg teste det nye digital camera mitt. Har jo speilreflekscamera så det ble et billig camera. Ikke alltid jeg gidder dra på det store camera så da er det greit med et lite også. Ellers var det en stille og rolig lørdag. Vi var i 80 års dag til farmoren min og Gibson var hjemme alene og slappet av.

Idag har vi vært på tur med Mira på bråstein. Ragnhild hadde tatt med seg kaffe og vafler så vi hadde en pause ved elva. Mens vi satt der kom pinscheren Stella også. De fikk løpt og kost seg. Nå ligger Gibson på sofaen og slapper av.

Se flere bilder på hjemmesiden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar