søndag 13. september 2009

Tilskuer på Orre

Igår dro jeg og Gibson ut til Orre for å titte på pinscherne som skulle i utstillingsringen.
4 stk var påmeldt. Haifa, Otto, Junior og Mahero. Dommeren var streng. Syns Otto var nydelig og Haifa var jo også så flink. Men ble blått på dem. Mahero vant.
Gibson oppførte seg eksemplarisk og det var såå morro å ha ham med seg. Han delte ut kos til flere ukjente som ville hilse på. Det virket som han likte seg der blandt alle hundene og folkene.
Han hadde ingen hunder han hadde behov for å tøffe seg for heller. Noe vi har merket litt den siste tiden. Han har tøffet seg litt for enkelte av hannhundene han møter. Spesielt om han er i bånd. Men igår var han så flink.
Tittet på agility også, fikk med oss noen av dem som trener på Sbk.
Når vi stod der å tittet la Gibson seg litt ned å slappet av, heller ikke likt ham.
Så jeg fikk virkelig det jeg ville ut av dagen. God trening for Gibson.
Dagen ble avsluttet med en deilig strandtur sammen med Otto og Nina. Gibson og Otto fikk løpt og kost seg. Ble desverre ingen bilder herfra da det kom litt regn.

Idag har vi også hatt oss en tur på Orre. Gibson var like flink idag, og det var morro. Nå ligger han på sofaen og slapper av. Trøtt etter mange inntrykk i helgen :-)

Her kommer noen bilder, ble ikke at jeg tok så mange av Gibson. Vet Gerd Marit fikk tatt litt, så kommer kansje noen flere etterhvert.

Marit og Ben
Ben
Kine

Nina og Otto

Haifa
Otto slapper av
Junior

Mahero
Mahero
Nina og Otto

Nina og Espen trener litt før de skal i ringen
Haifa
Gibson slapper av

1 kommentar:

  1. Så kjekt du har lagt ut litt info. og bilder. Vi skulle jo også ut til Orre og se, men så ble festen på fredag mye mer langvarig enn det jeg tålte, så kl 09.00 lå vi fremdeles i sengen, Mira og jeg... Synd med blå sløyfe til Haifa, men det er jo dommeren som bestemmer. Hun trenger sikkert bare litt trening. Det går jo faktisk an å få gul sløyfe også: 3. premie. Nå har jeg vært inne og sett bilder av Mahero. Han ser jo helt nydelig ut, og har den fineste fargen vi vet om: Black & Tan!!

    SvarSlett