torsdag 7. april 2011

Oppdatering stress

Da har det gått noen dager og Gibson begynner å bli mer seg selv igjen. Vi har ikke gjort noenting denne uka bortsett fra rolige turer i nabolaget og litt øvelser inne. Han har sovet mye. Idag er første dagen han har pepet/kjedet seg. Kansje et godt tegn? Da begynner han hvertfall å bli seg selv igjen. Selv om piping er irritertende å høre på. Men han har sovet mye idag også innimellom sytingen. Imorgen formiddag skal vi på første løpetur på ei uke, det skal bli herlig.


Noe av det jeg virkelig elsker med pinscheren er den STORE personligheten de har. Det er mye hund.
Ingen er så glad når man kommer inn døra som Gibson. Han slår krøll på hele seg, løper for å finne noe å ta i munnen(demper seg selv så han ikke skal bjeffe av glede) og sirkler rundt meg. Jeg jobber jo bare natt og sist jeg ringte til Henning for å si noe etter at jeg hadde gått på jobb sa han at jeg måtte slutte å ringe til han for da reiste Gibson seg opp med en gang å ventet meg hjem. Haha.... han er nå rar også.

Igår formiddag hadde jeg besøk av ei vennine, favoritten til Gibson. Og hadde han kunnet krype inn i henne er jeg sikker på han hadde gjort det. Hver gang hun kommer til meg går hun hjem uten sminke, for han har slikket av henne alt. Og hun pleier å spøke med at hun har anlagt hår på brystet (masse Gibson hår overalt). Med henne får han aldri nok kos :-)

Nå drømmer jeg om sommeren og gleder meg til gode turer i fint vær og kansje litt bading. Siden jeg er på jobb måtte jeg bla frem noen bilder fra tidligere. Et blogginnlegg er altfor kjedelig uten bilder!!

Herlig med et bad




Vakker gutt i grønt gress

2 kommentarer:

  1. Ååå så herlig med sommer bilder - gleder meg! Satser på at chip og ro hjelper på for Gibson - så er vi gjerne med dere på rolige og mindre rolige turer :)

    SvarSlett
  2. Søte kule gibson! han er jo ein skikkelig god gutt, sjølv om han meinte eg var stygg og kunne dra meg langt vekk på trening :P Men jammen fekk eg ikkje nokre gibsom labber i fanget på slutten av trening :D

    Eg blir alltid storfornøyd når eg får helsa litt på desse pinscherane :)

    SvarSlett