fredag 25. juni 2010

Hellestø med India

 

Idag traff vi endelig India igjen. Nå er det jammen lenge siden vi har møtt henne.
Hun er akkurat ferdig med løpetiden så Christine var litt spent på om Gibson ville reagere på henne. Vi avtalte møtes på parkeringen med oss kl 13 så fikk vi testet litt før vi dro lenger av sted. Da vi kom var de glade for å se hverandre igjen begge to. India giret seg opp og vi startet litt ro trening. Christine klikkertrente for kontakt og jeg holdt meg litt på avstand med Gibson. Litt etter litt roet hun seg ned og vi gikk nærmere. Da var vi klare for bilen og kunne starte turen til Hellestø stranda i det herlige været. India var rolig hele turen ut, noe hun ikke alltid har pleid å være når Gibson er i samme bil.

DSC_0146DSC_0145 

 

 

 

 



                 “Kom bort hit!!!”                                               “Eller skal jeg stå å gjøre meg søt?”
 

DSC_0140

 

 

 

 

 

 



“Ok jeg setter meg ned, det fungerer sikkert best”

På stranda var det deilig og det ble masse bilder derfra også.

DSC_0188 

Løping

DSC_0171 DSC_0172 DSC_0173

Så litt graving i sanden, det er viktig!!


Og enda flere bilder

5 kommentarer:

  1. så herlige bilder fra turen:)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder :) Ingenting er bedre enn å løpe (og grave!) i sand! ;)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder av de skjønne hundene. 10 dager til - så vil vi gjerne være med og!

    SvarSlett
  4. Jeg tar fotokurs via nettet, ei dame som privat lærer bort sine fotokunnskaper via en (lukket) blogg. Det koster 100kr og varer til utover høsten en gang. :) Jeg har lært masse og er veldig fornøyd! Hvis du vil kan jeg spørre om du kan få slenge deg på...? Hyl ut i tilfellet :)

    SvarSlett
  5. Bare 100 kr ja, det stemmer :D
    Jeg har sendt henne mail (nettopp) men det kan ta tid (evt noen uker) før hun svarer siden hun er på ferie. Aner ikke om hun har internett-tilgang eller ei nå... Men jeg skal hyle ut straks jeg hører noe :) :)

    SvarSlett