søndag 31. januar 2010

Vinteren er her fortsatt

Her har vi snø enda og mer kom det inatt. De siste par ukene har det vært mye is rundt og det er vanskelig å komme seg frem uten å holde på å ramle. Igår var vi på vaulen en tur. Vi hadde akkurat vært innom foreldrene mine og der hadde vi snakket om å kjøpe brodder til skoene. Det skulle jeg jammen ha gjort før vi kom til vaulen. Jeg ramlet i en bakke og gikk rett på baken. Har forslått halebenet skikkelig og det gjør ekstremt vondt. Det gjør vondt å gå/sitte/stå. Ja alt med bevegelse gjør vondt... hadde håpet det ble bedre til idag men det skulle visst ikke gå over så raskt :(

Vi var i Sørmarka med India en formiddag i uka. Det var veldig kjekt.
Hun tok noen bilder som jeg stjal fra hjemmesiden deres.
Her kommer de:




3 kommentarer:

  1. for en kjekk ung herre-mann og for en liten søt vappis!!! :D

    SvarSlett
  2. Å nei! Stakkars deg! Jeg har kjøpt brodder jeg - og det var verdt det! Herlige bilder - vi må vel få til noe snart igjen! Hvis du ikke er helt handicapet da!

    SvarSlett
  3. he-he - lenge til Det er i slutten av september til midten av oktober - men drømte meg litt bort etter en reportasje på nettet i dag :-)

    SvarSlett