mandag 11. januar 2010

Tur i Sørmarka

Idag var vi på tur i sørmarka med Cora og India. India er en pinschervalp fra Lillaenebys, og hun var jo bare såå søt. Alltid gøy når det kommer flere pinschere i området, og nye turvenner er alltid kjekt. Så vi håper å få med oss India og folka hennes på flere turer i løpet av året :-)
Gibson og Cora hadde masse energi begge to så det ble mye løping på dem idag. Flere dager siden Gibson har vært på langtur, har vært så utrolig kaldt...brrr... Så han trengte det virkelig idag.
Hadde med meg kamera så fikk tatt noen bilder men det er vanskelig å få gode bilder med snø ute.

















Søte India





Når man blir trøtt er det godt å ha en jakke å hvile i :-)




Cora vil ha godis




Dette tok så lang tid tror jeg prøver å ta den selv


Og til slutt pinne er alltid gøy å leke med

Vi bor hos foreldrene mine denne uka. Med lillebroren min og Tira mens foreldrene mine er i syden. Måtte le av Gibson igår da han presset seg oppi den lille kurva til Tira. Ingenting som er for lite å ligge i for han.

Idag var vi hos veterinæren for å ta blodprøve. Siste del til rabiesvaksinen. Gibson liker seg ikke hos veterinæren så han fikk noe å slappe av på først. Han ble skikkelig trøtt men nektet å legge seg ned, før han til slutt bare måtte innse at han ikke klarte holde hodet oppe.
 Han viste meg også hvor langt klørne kan klippes så nå kan jeg forhåpentligvis klippet de langt nok neste gang :-)

1 kommentar:

  1. så flott han er! sengen var vel bare perfekt den da?

    når jeg ser så mange BT på en gang, så kjenner jeg at det er virkelig de som er flottest... he he

    SvarSlett