tirsdag 23. februar 2010

Tur

Så va det ei stund siden jeg har blogget. Siden sist har det blitt flere turer i Sørmarkå med både India og Mira. Cora har fått løpetid så henne og Gerd Marit må vi savne en stund til. Gerd Marit ga oss en utfordring for ei lita stund siden.

Og den var som så :
1. Gå inn på mappa "Mine bilder"

2. Velg den 4. eller 7. mappa.
3. Finn frem det 4. eller 7. bildet.
4. Sett inn bildet i et innlegg og skriv litt om det.
5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til de du utfordrer og gi beskjed til dem.

Jeg har vært med på denne før. Da var det bare nummer 7 gjaldt. Jeg har funnet bildet i den 7 mappa, bilde nummer 4. Legger det ut her, men jeg er litt kjedelig så jeg gidder ikke sende utfordringen videre siden eg har gjort det før :-)

Dette bildet er av meg og Henning fra 2006. Første gang vi var i Berlin.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi også vært i Sørmarka. Vi gikk med dvergpinscheren Lea, pinscheren Mira og en dachs som jeg ikke husker navnet på. Maren, eieren til Lea har vi truffet på pinchertreff tidligere. Familien hennes har nå fått seg pinscher også med navnet Mira. Hun er 4 mnd gammel og var kjempesøt. Tok noen bilder, men på grunn av dårlig camera ble det ikke de beste bildene.
 
 
 

Til slutt et bilde av Gibson som har inntatt sofaen og teppene :)
 
På torsdag skal vi passe India. Christine og Jens skal til Tromsø i barnedåp så vi skal passe henne i helga. Det gleder vi oss masse til :) Imorgen kommer de på besøk så hun får bli litt husvarm hos oss.

1 kommentar:

  1. Jippi - endelig litt nytt fra denne kanten også - ikke at jeg er så veldig flink heller :S Kjekke bilder - savner noen å løpe med- sier Cora - hun er så selskapssyk atte! Vi har holdt på litt med spillet vi fikk låne ja, men må inn i små doser - og hun har veldig lang tynn tunge - så trikset er å spise de uten å flytte klossen! Ferdig med det verste nå - så sikkert 1 uke eller 10 dager til - så er vi der igjen!

    SvarSlett