mandag 12. oktober 2009

Agilitytrening

Idag har vi endelig vært på agilitytrening igjen og det var bare såå kjekt :-)
Tok en runde rundt vannassen før trening slik han fikk markert og gjort skikkelig fra seg først. Mye lettere å holde fokus da. Gibson virket gla for å være der igjen.
Vi fikk veldig god hjelp og veiledning idag =)
Fikk forklart hvordan vi skal prøve å trene inn felt. Nå gjelder det bare å trene masse på det hver trening så får vi håpe det sitter etterhvert. Vippa er han litt skeptisk til enda, så den holder vi fortsatt igjen på.
Slalomen gjorde han ganske bra syns jeg. Jeg går enda feil vei slik som vi ble vist å gjøre på kurset når det skulle læres inn, og han har problemer med å forstå det når jeg snur meg.
Jeg trengte ikke føre noe særlig med hånda så det virker som han har forstått hva det går i. Må bare klare å snu meg også. Sikkert noen som kan hjelpe oss med dette neste gang.
Satser på å komme oss avgårde på trening igjen senere i uka.

1 kommentar:

  1. Kjekt dere er i gang igjen. Snart kan vi være med dere opp på banen også!!! Hvis dere vil, da. Er det vannassen der rett ved banen dere går før treningen? Skal jo begynne på fredag ettermiddag, med ferdig luftet hund, så jeg tenkte på den jeg og - husker den fra 3000 metern på videregående - puh! Sikkert kjekkere når det er hundelufting i stedet for. Ha en fin kveld!

    SvarSlett