tirsdag 30. mars 2010

Agility trening

Igår var vi endelig på agility trening igjen, fant ut at sist vi var der var i starten på november.  Så nå var det altfor lenge siden!! Cora og Gerd Marit skulle også på trening så vi traff dem på vaulen så de fikk løpe litt først. Gibson var skikkelig energisk og lekte med pinner.
Da vi kom til banan var det en forventningsfull Gibson. Han var heltent og ville nesten starte med slalomen før jeg var klar. Slalom var det første hinderet vi prøvde, og jammen husket han det. Han klarte det veldig bra og jeg ble en smule stolt av ham :-) Han syns alle hinderene var kule.
Vi prøvde litt av hvert, og noen av dem sammen.
Angrer faktisk på at det er så lenge siden, for dette er jo så morro både for oss og for Gibson. 
Så nå får vi satse på at det ikke blir for lenge til neste gang. Det var en sliten Gibson resten av kvelden. Hadde desverre ikke camera med meg, men slenger med et bilde fra første kurshelgen.
Fikk lyst på sommer når jeg så det. Grønne trær og sool :)

IMG_0023

 

På søndag var vi i hundeskogen med India, Cora og Mira med folk. Det var utrolig gøy, og jeg kunne merke Gibson hadde savnet plassen. Har vært vanskelig å komme seg frem i snøen, men nå som den er borte kan vi bruke plassen litt mer igjen.

Idag har vi hatt en “fri” dag. Det er ikke bare bare. En rastløs og meget misfornøyd Gibson. Men han trenger det innimellom. Er tydeligvis ikke like morro å ha båndturer i nabolaget :)

DSC_0714

Slenger med en liten videosnutt fra når vi passet India.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar