mandag 19. mars 2012

To gode hundevenner til hundehimmelen


Den siste tiden har vi mistet to gode hundeturvenner. Rett etter nyttår var det Mira som fikk fred. Vi har hatt mange gode turer med henne og kommer til å savne det. Ragnhild, Kjell og Mira var blandt de første pinschervennene vi fikk. Og de første turene hadde vi med Lucas og Mira. Og etterhvert var det Gibson som tok over.   Mira var ei spesiell men veldig søt tispe. Desverre var hun ikke så sterk mentalt og det ble til slutt slik at det var best å la henne komme til hundehimmelen. Kommer til å savne henne.
Mira og Lucas
Mira til venstre og Lucas bak der på en av våre første turer i hundeskogen


Torsdag for snart to uker siden mistet vi nok en god turvenn, India.
India har vi kjent siden hun var valp og hatt turer opptil flere ganger i uken siden vi ble kjent.
Jeg og Christine har hatt utrolig mange fine turer sammen. Og India har vært på overnattingsbesøk hos oss flere ganger. Hun og Gibson fikk et spesielt forhold og jeg er sikker på at han kommer til å savne henne veldig. Godt jeg ikke kan fortelle han at han aldri får treffe henne igjen.  
Hun var så sterkt angrepet av allergi at de måtte la henne få hvile. Ufattelig trist og jeg har grått mange tårer. Onsdagen før var jeg på besøk hos Christine, babyen og India. Hun var så glad for å se meg igjen, hadde ikke sett henne siden hun var hos oss for en måneds tid siden. Men hun hadde fått nok et infeksjonsutbrudd av allergien og det var ikke mer å gjøre for henne. Trodde vell ikke at det var siste gang jeg skulle få se henne, men vet at det var til det beste for henne. De har virkelig prøvd alt de kunne for henne. Kommer til å savne alle de gode stundene våre.
Så litt bilder til minne om India
india og gibson
India og Gibson på en av de første turene våre

india og gibson 2
Første overnattingsbesøk av India, hun var fortsatt valp og de storkoste seg

india og gibson 3
En av våre fine strandturer

india 4
Kos med Henning en herlig sommerdag på ferie hos oss.

india 5
Søteste India, hvil i fred <3

3 kommentarer:

  1. Så forferdelig trist når våre hundevenner må forlate denne verden tidligere enn det som er tenkt :( Hvil i fred, vakre India og Mira <3

    SvarSlett
  2. Det var et koselig, men trist innlegg, Monica! Tårene triller når jeg leser dette. Det er helt ufattelig at India er borte. Vet at hun stortrivdes hos dere, Og at dere hadde en spesiell plass i hennes hjerte!

    SvarSlett