onsdag 26. august 2009

Agility trening ++

Vært på agility trening idag også, endelig har vi litt sol så vi holdt ikke på mer enn 1/2 time. Det var nok i sola, og så var det ei løpetispe der idag også. Så kan si det slik at det var ikke så lett å være fokusert. Fikk tatt noen hinder og var fornøyd med treninga.Etterpå kjørte vi en tur til Sørmarka og gikk oss en tur. Siden han nettopp hadde vært på trening gikk vi en hel runde med halsbånd, og han dro ikke i båndet. Jippi :-)
Et lite stykke på slutten fikk han som belønning å løpe fritt, det er jo ikke båndtvang lenger heller så det er deilig. Nå ligger han i sola og slapper av :)

Satt å så gjennom litt bilder på dataen, legger ut noen sovebilder av Gibson. Han har mange herlige sovestillinger :D







2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg!
    Söta Gibson, det ser så skönt ut när han sover.
    Jag såg ju att han var superduktig på slalom så det är jag inte förvånad över att det går bra. =) Duktig kille, duktig Monica och Henning.

    SvarSlett
  2. Halåis!

    Så moro at dere kommer en tur på utstillingen da, blir hyggelig å se dere igjen, og inmari moro å få se Gibson også! :D Jeg vet foreløpig ikke når pinscherne skal i ringen, men de legger sikkert ut PM på nkk sine sider om ikke så alt for lenge....siste frist for påmelding var jo mandag...

    Masse fine sovebilder, disse pinscherne kan å nyte livet fult ut asså! :D Jeg liker Gibson utrolig godt utifra bilde, så jeg gleder meg virkelig til å få sett ham! Han minner meg litt på en svart versjon av Otto, hehe...:D

    SvarSlett